Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


dinsdag 18 april 2017

Happy Birthday

Hallo lieve bloggers,

Een Mixed Media kaartje in voorjaarsgeel, voor vandaag......

Als basis heb ik de narcisstempel 6410/0340 van Noor! Design gebruikt.
Ik heb de narcis ingekleurd met Distress Markers.
Voor de achtergrond heb ik Distress Inkt gebruikt, kleuren Squeezed Lemonade, en
en beetje Spiced Marmelade, i.c.m. DDBD maskers.
Ik heb ook nog diverse achtergrondstempels gebruikt, o.a. van Crealies, gestempeld met
Memento.

Als 'finishing touch' nog wat accentjes met een witte Sharpie gemaakt.....

Dit was mijn kaartje weer voor vandaag.
Bedankt voor je bezoekje, en tot een volgende keer,

Liefs van mij, Anja.