Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


zaterdag 11 februari 2017

Gefeliciteerd

Hallo lieve allemaal,

Ik heb vandaag kaart met de grote ronde Gelli Plate (10,2cm) gemaakt.

Om de afdruk te maken, heb ik Distress Inkt Blue Print Sketch, Broken China,
en DDBD Mask "Party"gebruikt.

De stempels zijn allemaal van clearsheet KJ1701 van Marianne Design.
De cadeautjes zijn apart op de kaart geplakt, en ik heb ze ingekleurd met Twinkling H2O's,
om er een feestelijk effect tintje aan te geven.....

Tenslotte heb ik de Gelli Plate afdruk nog wat witte accentjes gegeven met een Sharpie pen,
en een parelpen van Viva.

Dit was het weer voor vandaag, leuk dat jullie weer langs kwamen, en tot een volgende keer.

Liefs van mij, Anja.