Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .
Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst perkamentkunst, later 3d kaarten en nu soms nog scrap- en vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet. Intussen ben ik al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken.
Kleurtechnieken, op waterbasis, verwerkt op mijn kaarten vind ik nog steeds helemaal geweldig om te doen. Die zullen jullie hier dus wel regelmatig tegen blijven komen.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan bezig houden met Mixed Media technieken en verwerk deze op mijn kaartjes.
Ook het Art Journalen heeft mijn belangstelling, en daar wil ik dus ook zeker mee aan de slag.......






vrijdag 22 april 2016

Hartelijk Gefeliciteerd


Hallo lieve bloggers,

Vandaag deze kaart, gemaakt met één van de nieuwere Dutch Doobadoo mallen, in vrolijke voorjaarskleurtjes.
De achtergrond heb ik gemaakt met een Indigoblue stempel, i.c.m. Versamark, en enkele Panpastels.
Het stempelafdrukje, van een clearsheet van Penny Black, heb ik ingekleurd met Distress Markers.
De stansjes die ik heb gebruikt, zijn van Joy! Crafts.

Dit was het weer voor vandaag.....
Bedankt weer voor jullie bezoekje, en ik wens jullie allen een fijn weekend.........

.......Liefs, en groetjes van mij, Anja.