Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


donderdag 26 maart 2015

True friendship


Hallo lieve bloggers,

Vandaag een vintage kaart met een plaatje van het internet om jullie te laten zien.
Het 'lijstje' om de foto is van één van de eerste Craftables van MD, met van alles bewerkt, om het op oud zilver te laten gelijken.
De bloemen heb ik gemaakt van handgeschept papier, met behulp van Vintage Flourishes van Joy!/Noor!. De blaadjes achter de bloemen zijn van Creatables, ook van MD.
Het designpapier is van diverse blokjes van Boekenvoordeel, en de tekststempel is van Kaiserkraft.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van plakparels, Stickles, Distress inkt, satijnlint, en een bedel....

.....bedankt weer voor het langskomen, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden......

Liefs, en groetjes van mij, Anja.