Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


donderdag 9 oktober 2014

Season's Greetings


Hallo lieve bloggers,

Een winter-scène kaart heb ik vandaag om jullie te laten zien, en ik heb er een 3d glitterplaatje uit een stansblok (Decotime) van de Action voor gebruikt.
Voor het kaartmodel heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt, en het DP is van een Pretty Papersblok van Marianne.
Het 'lijstje' om de afbeelding is van een Noor!-mal, de kerstboompjes van Lea'bilities, en de hertjes en kleine dennenboompjes zijn van Craftables.
Op de dennenbomen heb ik veel Stickles (Crystal) gedaan.
De goud-gele sterren zijn overigens van Memorybox.

Dat was het weer voor deze keer, en de volgende wordt het vast weer een kerstkaart om te laten zien.

Allemaal bedankt voor het langs komen, en tot een volgende keer.
Lieve groetjes van mij, Anja.