Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


donderdag 12 juni 2014

Happy Birthday


Hallo lieve bloggers,

Vandaag heb ik easel card om jullie te laten zien.
Het design papier is van een blokje van Glitz  'Vintage Blue'.
De stempel is er een uit de Slapstick-serie van Penny Black, die ik heb afgedrukt op kraft, en ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden. De schelpen zijn van een clearsheet van Boekenvoordeel, en eveneens ingekleurd met Derwents.
De 'golven' heb ik geborduurd met Joy! Yarn.
De afbeelding heb ik uit gestanst met de postzegel Craftable van Marianne.
Het Vintage Flourish hoekje, en de Happy Birthday letters zijn van Noor!, en die heb ik bewerkt met  Inka Gold van Viva. De visjes zijn van Joy!.
Voor de afwerking heb ik nog Stickles en Hotfix gebruikt.............
Dat was het weer voor deze keer, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Leuk dat je weer bent langs geweest, en tot de volgende keer maar weer.
Liefs van mij, Anja.