Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


donderdag 26 juni 2014

Happy birthday to you!


Hallo lieve bloggers,

Vandaag heb ik wederom een vintage mannenkaart om jullie te laten zien.
De plaatjes die ik heb gebruikt zijn van Studio Light, evenals het designpapier.
Achter het plaatje heb ik de postcard-stempel van Joy! gebruikt.
De tandwielen rand van Joy! heb ik bewerkt met Inka Gold van Viva, en in het midden voorzien van hotfix, om er een "metaal-look" aan te geven.
Voor de rest heb ik vooral veel Distress-inkt gebruikt, en aan de rechterkant heb ik nog een auto-charm aan de postcard vastgebonden.........................

....................En ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Bedankt voor het langs komen, en lieve groetjes van mij, Anja.