Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .
Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst perkamentkunst, later 3d kaarten en nu soms nog scrap- en vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet. Intussen ben ik al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken.
Kleurtechnieken, op waterbasis, verwerkt op mijn kaarten vind ik nog steeds helemaal geweldig om te doen. Die zullen jullie hier dus wel regelmatig tegen blijven komen.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan bezig houden met Mixed Media technieken en verwerk deze op mijn kaartjes.
Ook het Art Journalen heeft mijn belangstelling, en daar wil ik dus ook zeker mee aan de slag.......






donderdag 6 maart 2014

Roses are red,.....


Hallo, lieve allemaal,

Vandaag heb ik wederom een vintage kaart, gemaakt met MD Creatable LR0299 van Anja van Laar.
Het plaatje komt van het internet, en het designpapier is van diverse vintage blokjes van Action.
Onder de kant-en-klare papieren roosjes, heb ik bloemetjes ven Joy! vintage flourishes gebruikt, en ook de bladertakjes zijn van deze serie.
Het vogelkooitje, inclusief het vogeltje rechts onder op de kaart, is ook van een vintage flourish stansje van Joy!, maar dan een nieuwere.
De teks tag rechts is van een CS-sheet van Marianne, en het tekstje erop, is weer van een tekst-sheet van Joy!.
De tekst onderaan, is van een wat oudere CS-tekst-sheet van Eline.
Het hart rechts onder heb ik ´leeg´gelaten, om hier nog iets persoonlijks op te maken, voor de eventuele ontvanger van de kaart...................
Verder heb ik een en ander voorzien, van plakparels van Action, Hotfix steentjes, en Stickles ( Fruit Punch), en ik heb alles bewerkt met Distress Inkt Old Paper.

Leuk dat je weer bent komen kijken, en tot een volgende keer.

Lieve groetjes van mij, Anja.