Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .
Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst perkamentkunst, later 3d kaarten en nu soms nog scrap- en vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet. Intussen ben ik al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken.
Kleurtechnieken, op waterbasis, verwerkt op mijn kaarten vind ik nog steeds helemaal geweldig om te doen. Die zullen jullie hier dus wel regelmatig tegen blijven komen.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan bezig houden met Mixed Media technieken en verwerk deze op mijn kaartjes.
Ook het Art Journalen heeft mijn belangstelling, en daar wil ik dus ook zeker mee aan de slag.......






vrijdag 21 februari 2014

XXX-jes



Hallo, lieve bloggers,

Op deze vrijdag een keer een ander soort kaartje, d.w.z., zonder afbeelding, enkel met stansen, en ander deco-materiaal.
Het design papier is van Maja.
De grote stans is een Nestabilitie 'Majestic elements'  S4-409, en de paspop is van Memorybox.
Het ooievaarsschaartje heb ik uit metallic karton gesneden en is van een creatable.
De swirl li.-bo., en de hoek re.-o. zijn Vintage Flourisches van Joy!, en de XXX-jes clearstempel is ook van Joy!.
De blaadjes onder de Mullberry Paper roosjes, zijn trouwens ook nog van een Joy! stansje, al van een aantal jaren geleden....
Om de rest van de kaart 'aan te kleden' heb ik allerlei decoratie materiaal gebruikt, maar dat kun je op de foto duidelijk genoeg zien, denk ik.(Klik evt. voor vergroting.)

Leuk dat jullie weer zijn komen kijken, fijn weekend, en tot de volgende keer maar weer.........

Lieve groetjes van mij, Anja.