Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .
Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst perkamentkunst, later 3d kaarten en nu soms nog scrap- en vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet. Intussen ben ik al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken.
Kleurtechnieken, op waterbasis, verwerkt op mijn kaarten vind ik nog steeds helemaal geweldig om te doen. Die zullen jullie hier dus wel regelmatig tegen blijven komen.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan bezig houden met Mixed Media technieken en verwerk deze op mijn kaartjes.
Ook het Art Journalen heeft mijn belangstelling, en daar wil ik dus ook zeker mee aan de slag.......






donderdag 27 februari 2014

It's a girl!



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een babykaart om te laten zien, in mijn meest favoriete model.
Voor het bovenstuk heb ik als basis een Go-Kreate mal gebruikt.
Het design papier is van Marianne PB7531 Old Fashioned Nursery.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Spectrum Noirs i.c.m. Derwent Colour Soft potloden, en het parelsnoertje heb ik gemaakt met een Viva parelpen, kleur crème.
Het jurkje, en de schoentjes, zijn van Joy!, net zoals de Harten-rand boven aan de kaart.
verder heb ik nog gebruik gemaakt van plak strass, papieren roosjes, en Distress inkt.

Leuk weer dat je bent komen kijken, en tot een volgende keer, maar weer.

Fijn weekend al zo vast, en lieve groetjes van mij, Anja.