Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


vrijdag 14 februari 2014

Hoera, van Harte


Hallo, lieve bloggers,

Vandaag heb ik een weer een vintage kaart met stempel Silhouette Poppies van Joy!, ingekleurd met Distress markers.
Het designpapier is van Made by me blokjes van Action.
Ik heb deze 'Poppie'-postcard nog extra bewerkt met Shabby White Fran tàge embossing enamel van Stampendous, om er een extra oude look aan te geven.
In de li.-onder-, en re.-bovenhoek zie je onder de Floral Punch bloemen nog Joy! stansjes......
De blaadjes onder de bloemen zijn van oude cutting&embossing stansjes van eveneens Joy!
De tekst tags zijn van Noortje design.
De bronskleurige ornamenten heb ik gemaakt met Mod Molds van Plaid, en Creall klei van Action, en bewerkt met acrylverf en metaalpasta.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van parelhartjes, oude postzegels, en poststempels.

Zo, dit was het weer voor vandaag...........Bedankt weer voor het kijken, en ik wens je een fijne Valentijnsdag, en een heel goed weekend.

Lieve groetjes van mij, Anja.