Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


zondag 1 september 2013

December groetjes

Kerstkaart nr.5 is er een geworden met vintage plaatjes van de nieuwste vellen van Studio Light.
Het design papier is van één van de nieuwste kerstblokjes van de Action èn van een oudje van Kars.
De sterren in de hoeken heb ik gemaakt met de nieuwe siliconen mallen van Martha Stewart van Creall luchtdrogende klei ook van Action.
Het hart links heb ik zelf gemaakt van diverse materialen, en ik heb ook nog Doohickies en Creatables gebruikt.
De tekst-stempels die ik heb gebruikt zijn van Eline, en de labels rechts achter het plaatje zijn van de Pretty Papers blok "Warm winter wishes", van vorig jaar, eveneens van Eline.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van Stickles, Distress inkt, embossingpoeder (Zing), en Aleene's glittersnow.
Bedankt weer voor je bezoekje, en een fijne week,
Lieve groetjes, Anja.