Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


zondag 14 juli 2013

A Christmas to Remember


Ja, ja, het eerste kerstkaartje van 2013 is een feit.....................
Terwijl de buitentemperatuur de zomerse waarde aantikt van 25 graden, zit ik me heerlijk uit te leven met glittertjes, kerstpapiertjes, plaksneeuw e.d..
Op zulke dagen begin ik weleens aan mezelf te twijfelen?! Of hebben jullie dat ook??
Enfin, om terug te komen op mijn kaart; Deze keer heb ik gekozen voor een vintage foto afkomstig van het internet, wat 'opgeleukt ' met een beetje shabby pink Fran-Táge van Stampendous.
Het designpapier is van de  Pretty Papersblock Old fashioned Christmas van MD.
De ijskristal in de re.-bovenhoek is een oudje van een malletje van Tiny ook van MD, geborduurd met Joy!-yarn.
De mal van de "lijst"rondom de foto, is één van de nieuwste creatables Lr0277 van MD.
De hulsttakjes zijn van creatables van vorig jaar, en de Helleborus bloemen heb ik zelf gemaakt en van Stickles voorzien om ze een beetje een 'kerstig' uiterlijk te geven.
Dat was het weer voor deze keer..................
Fijne week en tot de volgende kerstkaart.

Lieve groetjes van Anja.