Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


vrijdag 26 oktober 2012

Season's Greetings

Vandaag een kerstkaartje met borduur om te laten zien.
Het plaatje heb ik van het internet afgehaald, het designpapier is van een Pretty Papers blok van Marianne.
De "ster"(een starcollection-mal van Petra van Dam) heb ik, jawel met de hand geëmbossed en geborduurd met Joy! borduurgaren.
De bloemetjes, blaadjes en dennetakjes zijn van Magnolia Doohickeys.
Verder heb ik nog Distress-inkt, plakparels, Stickles, organzalint, parelsterretjes en embossingpoeder gebruikt.
Dat was het weer voor deze keer..............
Fijn weekend en tot de volgende kerstkaart, groetjes, Anja.