Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .
Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst perkamentkunst, later 3d kaarten en nu soms nog scrap- en vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet. Intussen ben ik al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken.
Kleurtechnieken, op waterbasis, verwerkt op mijn kaarten vind ik nog steeds helemaal geweldig om te doen. Die zullen jullie hier dus wel regelmatig tegen blijven komen.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan bezig houden met Mixed Media technieken en verwerk deze op mijn kaartjes.
Ook het Art Journalen heeft mijn belangstelling, en daar wil ik dus ook zeker mee aan de slag.......






zondag 20 november 2011

Weer een jaartje erbij!





Deze keer heb ik weer voor een Tilda gekozen uit de nieuwste Magnolia-serie, en ik heb haar een ruiten jurkje aangegeven d.m.v. de paperpiecing techniek.
Voor het inkleuren heb ik distress inkt gebruikt.
Het papier is van de laatste vintage-blokjes-serie van Action.
Verder nog de harten creatable en een "lijstje" om Tilda heen; ook een creatable.
Het hartenrandje is van een Martha Steward randpons en de bloemen en blaadjes van de floral punches van Nellie Snellen. Verder heb ik nog Stickles en een parelpen (Viva) gebruikt.
Omdat ik de kerstkaarten even "beu" was, even een verjaardagskaartje tussendoor gemaakt....
De volgende wordt wèl weer een kerstkaart hoor!
Bedankt weer voor je bezoek en tot de volgende (kerst)kaart.
Groetjes, Anja.