Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


zondag 17 juli 2011

Magnoliaatje


Gebruikte materialen: - Magnoliastempel Secret Tilda
                                     - Ingekleurd met Distress Ink
                                     - Mullberry Paper roosjes
                                     - Geponste blaadjes
                                     - Pareltjes
                                     - MS randpons
                                     - Scrappapier Making Memmories
                                     - Stickles (waterfall,diamond en Midnight Blue)